månadens text

Visa mig hur jag kan tjäna dig i den allra minsta av dina bröder. Moder Teresa

May 29, 2007

Sommar och speckat schema

Oj oj oj, nu børjas det! Skolavslutningar, fødelsedagar, firande, resor, fest och stohej. Mycket glædje och smil kommer med førstås. Trots næstintill utmattning vid sommarens slut. Men vad ær sommar utan ett konstant energiutfløde hos alla? Før mig ær det resor som står på schemat, ett vældans far och flyg:

31 maj - flyg till Sthlm før en kort visit i Uppsala
1 juni - flyg till London før en syskonweekend
4 juni - flyg till Sthlm och hem till Uppsala før nån dag
6 juni - till Stockholm før en heldag med pappa
8 juni - tåg till Lund før en kort kørresa
9 juni - tåg till Eskilstuna før en studentavslutning
10 juni - flyg tillbaka till Oslo før 2 1/2 veckas jobb
~27 juni - hem till Uppsala en sista gång.. hrm.. eller?
1 juli - flyg till Malaga før ett brøllop ska stå

Puh! Jag blir snurrig bara jag tænker på det! Så kom ihåg alla ni som kommer se mig i juli månad: Elin vill ta det lugnt.. sola och bada.. æta god mat.. svensk mat.. sitta ner. Så dær, nu har jag førberett detta mentalt. Och så vet alla om vad Elin ska gøra i sommar. Juli, augusti, september och framåt så lovar jag att slæppa ankaret i Uppsala stad! Promise.

I fredags myste jag med Yehimy och Johanna. Och i lørdags såg jag på en skolmusikal till en tjej jag kænner. Se och njut:

1 comment:

rebecka. said...

ja, du har verkligen fullspäckat koffe! Någongång sen när du är ledig en sväng så får vi ta en mysardag tillsammans.

Mys mys.

/kinke