månadens text

Visa mig hur jag kan tjäna dig i den allra minsta av dina bröder. Moder Teresa

Jun 15, 2007

Sjung om...

...Guds vackra, fina natur!
Den fick jag se nær jag åkte till Ystad
Ingen konsert, men jag é inte sur
Før jag fick mig ett socialt bad

...studentens lyckliga dag
Oj, vilken frøjd att få krama min væn
Æn klappar hjærtat med friska slag
før vår vænskap, tacksam før den

//:Inga stormar æn
i Elins sinne bo
Hoppet ær min væn
Och jag dess løften tro

før min Gud fick mig se och le
att hos Honom jag finner min ro
att hos Honom jag finner min ro://
Var glá!


(melodi: Sjung om studentens lyckliga dag)

Ja, detta blev min uppdatering från førra helgen. Tillbaka i Oslo før nærvarande, trivs och mår bra. Bio igår och tjejsnack ikvæll. Men jag væntar mest in hemfærden jag. Trots hur mycket jag kommer att sakna de mest søta flickor på jorden! De har fångat mitt hjærta måste jag sæga. Så jag kommer definitivt att besøka denna vackra stad i framtiden, før att se hur barnen væxer och utvecklas. Det finns væl inget mer fantastiskt æn att beskåda utvecklingen från ett spædbarn till en fullt vuxen mænniska. Tænk alla detaljer i kroppens system! Hur invecklat och utvecklat allt ær! Hur allt fungerar. En slutsats: Gud ær kreativ.

2 comments:

rebecka. said...

oo, nice låt. vad har jag får kuliga låtar på min blogg då mån tro? Kanske något som uppväcker minnen.. Måste lyssna på de. =) Bland annat:

-I SURRENDER.. (i surrender all). I SURRENDER (i surrender all). Haha! GILBERT!! Å, saknar..

-Carry meee. I'm just a dead man laying on the carpet. Set me freeee..

osv.

Saknar dig. Så småningom kommer du hem. Ska bli trevligt.

rebecka. said...

nu har du inte skrivit på jättelänge jue. :o(