månadens text

Visa mig hur jag kan tjäna dig i den allra minsta av dina bröder. Moder Teresa

Apr 4, 2007

Kanonhelg

med brorsan!

Det blev ett riktigt fint avslut på första arbetshalvan i Norge när bror min kom på besök. Nästan som paparazzifotografer strosade vi omkring i huvudstaden och tog kort på allt och alla - förutom kändisar. Förutom en sen lördagsnatt i city - till följd av missad sista T-bana - så njöt jag i fulla drag. Vårsolen har aldrig strålat så fint, vattnet aldrig speglat så vackert och människorna aldrig varit så lyckliga. Som en guide tog jag med bror på allt från konstgalleri, båttur och restaurang till kyrkobesök, bio och parkpromenad. Riktigt vuxna har vi varit. Men oj, så barnsliga. Så tummen upp för heldagar med familjen! Du blir rikare för varje gång.

Nu så är jag hemma i Uppsala på påskvisit. Trevligt. Så en riktigt Glad Påsk önskar jag er alla!

2 comments:

rebecka. said...

Jo, det lät ju mysigt. Bara pappas heldag kvar nu eller?

Kul att ha dig tillbaka en sväng. Min koffe.

rebecka. said...

Å! sötnosen. Söt kommentar i bloggen min. Jag saknar dig massor också!! Det är så tomt här.

Haha, låter som om vi är kära. Men det gör väl inget? =)

Love you.